آرماگدونپايگاه خبری،اطلاع رسانی آرماگدون 27 ارديبهشت 1393 ساعت 11:18 http://armageddon.ir/vdcc.0qia2bqeola82.html -------------------------------------------------- حجت الاسلام خاموشی: عنوان : جبهه فرهنگی انقلاب همچون قرارگاه و ستاد به کارگاه هم نیاز دارد -------------------------------------------------- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سومین هم اندیشی و نمایشگاه تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،گفت: همانطور که در جبهه فرهنگی قرارگاه، صف و ستاد در حال شکل گرفتن است باید کارگاه‌هایی هم شکل بگیرد تا وظایف هر کس مشخص شود. متن : به گزارش آرماگدون ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیه ۱۷۷ سوره بقره، افزود: شعار ما شعاری دینی است و بر همین اساس این اسلام است که برای ما اصل است. اگر وظیفه خود را نشر انقلاب اسلامی بدانیم مهمترین متن برای ما قرآن است و شما و جامعه باید سازنده انسانهایی باشید که دارای اعتقاد به امامت، نبوت و ملتزم به ولایت باشند. وی با تاکید بر این که ما باید به تعداد محله ها و شهرها تشکل های شاخص داشته باشیم، ادامه داد: معیار جهاد، کار کردن و حرف نزدن است ما باید عمل مجاهدانه داشته باشیم نه این که فقط شعار بدهیم. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و یادآور شد: جهاد از نگاه مقام معظم رهبری به کارگیری کل نیرو و توان در قول و فعل با توجه به همه محدودیت هاست. خاموشی داشتن خلوص نیت را از دیگر شرایط جهاد دانست و عنوان کرد: اگر ما ۱۰ تشکل با اخلاص داشته باشیم کافی است، اما اگر هزار تشکل با اخلاص داشته باشیم عالی است. وی به نقش مهم مردم در حفاظت از دین و همچنین مستقل بودن تشکل های دینی اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در خصوص تشکل ها فقط نظارت و حمایت است. تشکل ها باید مسیر خود را مشخص کنند که می خواهند به کجا برسند باید در این زمینه کار ویژه تعریف کنیم و کارگروه تشکیل بدهیم. همانطور که در جبهه فرهنگی قرارگاه، صف و ستاد در حال شکل گرفتن است باید کارگاه هایی هم شکل بگیرد تا وظایف هر کس مشخص شود. در سومین هم اندیشی و نمایشگاه تشکل های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در روزهای۲۷ تا۲۹ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می شود،مسئولان تشکل های فرهنگی و مسئولان ارشد فرهنگی کشور در این حوزه به بحث و بررسی پیرامون مسائلی همچون تولید و توزیع محصولات فرهنگی، تولید محتوای مناسب در فضای سایبری و مجازی،اقتصاد فرهنگ و رصد موضوعات و اولویت های فرهنگی می پردازند.