کمپین جهانی معرفی پیامبر(ص) در فیسبوک و توئیتر راهاندازی شد
سومین کمپین جهانی معرفی پیامبر(ص) به زبان انگلیسی توسط دارالفتوای مصر در شبکههای اجتماعی راهاندازی شد.
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 4109
به گزارش «آرماگدون» ، به نقل از خبرگزاری بینالمللی اسلامی(اینا)، این کمپین جهانی همزمان با ماه ربیعالاول که ماه ولادت نبی مکرم اسلام است، راهاندازی و توسط دارالفتوای مصر در پایگاه اطلاعرسانی این مرکز دینی و در شبکه اجتماعی فیسبوک اطلاعرسانی شده است.
هدف از راهاندازی این کمپین، مخاطب قراردادن ۱۰ میلیون نفر از غیرمسلمانان در سراسر جهان همزمان با ولادت پیامبر(ص) است.
این کمپین با عنوان «محمد(ص)؛ اسوه مهربانی در برابر ایدئولوژی نفرت» و با هدف تبیین ارزشهای اخلاقی پیامبر(ص) بهویژه ارزشهای رحمت، عشق و مدارا راهاندازی شده است.
ابراهیم نجم، مشاور مفتی اعظم مصر در این باره گفت: این کمپین پاسخی عملی به اقدامات اسلامستیزانهای است که اخیرا در غرب به ویژه در آمریکا گسترش یافته ست.
وی افزود: با توجه به این که چهره اسلام به دلیل اقدامات خشونتآمیز گروههای تروریستی به نام دین مخدوش و تحریف شده است، تبیین چهره واقعی اسلام از دیگر اهداف راهاندازی این کمپین است.
همچنین، دارالفتوای مصر هشتگی با این عنوان در شبکههای اجتماعی فیسبوک و توئیتر به منظور تعامل با کاربران و دریافت نظرات و دیدگاههای آنان اختصاص داده است.